توجه به منویات رهبر انقلاب راه عزت و اقتدار کشور است
کد خبر: 4045713
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

توجه به منویات رهبر انقلاب راه عزت و اقتدار کشور است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: راه عزت و اقتدار کشور ایستادگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری است و مردم و مسئولان باید برای تداوم شکست اهداف استکبارجهانی در عرصه‌های مورد نیاز حضور داشته باشند.

حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، استاد حوزه و دانشگاهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، مدرس حوزه و دانشگاه، امروز، 10 فروردین ماه در مراسم بزرگداشت قیام دهم فروردین در یزد، با تبیین حوادث سال 57 که در پیروزی انقلاب اسلامی تأثیرگذار بود، از قیام مردم تبریز و یزد به‌عنوان رویدادهای مهم بسترساز در تشدید حرکت‌های منجر به انقلاب یاد کرد.

وی خواستار تبیین واقعه دهم فروردین برای جوانان شد و گفت: قیام دهم فروردین از حرکت‌هایی تاریخی بود که محور اصلی آن مرجعیت و روحانیت بودند و افرادی چون آیت الله شهید صدوقی و حجت الاسلام راشد یزدی پیش قراول این حرکت عظیم بودند.
 
مهدوی ارفع ادامه داد: گره خوردن مردم با روحانیت و مرجعیت بعد از انقلاب اسلامی هزار برابر شد چراکه مسئله قدرتی به نام ولایت مطلقه فقیه تجلی پیدا کرد. ملت ایران بعد از ۴۳ سال تحریم مطلق و جنگ‌های سخت و نرم و جنگ شناختی هم در مادیات و هم در معنویات الهام بخش مردم جهان هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که عزت ملت و کشور مدیون ایثار شهیدان است و با تأکید بر جهاد تبیین به‌منظور آشنایی نسل جوان با عوامل شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: گرامیداشت یاد شهیدان و حرکت در مسیر آن‌ها از مصادیق جهاد تبیین است.

مهدوی ارفع همچنین برخی از توطئه فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته را بیان کرد و یادآور شد: راه عزت و اقتدار کشور ایستادگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری است و مردم و مسئولان باید برای تداوم شکست اهداف استکبار جهانی در عرصه‌های مورد نیاز کشور حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha