کلید حل مشکلات اقتصادی در تولید متکی بر اشتغال‌آفرین است
کد خبر: 4046207
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

کلید حل مشکلات اقتصادی در تولید متکی بر اشتغال‌آفرین است

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان‌و‌بلوچستان یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه در سال ۱۴۰۱ را تبیین شعار سال در جهت ا‌فزایش رونق تولید مبتنی بر دانش و اشتغال‌آفرینی دانست و بر تحقق آن تأکید کرد.

پوریا یاسینی، مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان‌و‌بلوچستان در گفت‌‌و‌گو با ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از سال‌های اخیر تاکنون مسئله تولید را محور نامگذاری شعار این سال‌ها قرار داده است که بیانگر اهمیت رفع موانع تولید ملی و اشتغال برای پیشرفت کشور و عبور از تحریم‌ها است.

وی ضمن بیان اهمیت نقش رسانه در شناسایی و معرفی تولیدات متکی به پیشرفت‌های علمی روز و نیز اشتغال‌آفرین، گفت: همانگونه که در سال‌های گذشته رسانه در معرفی و رفع موانع بنگاه‌های تولیدی و جلوگیری از قاچاق کالا و خام‌ فروشی موفق عمل کرده است، امسال نیز باید بیشتر از گذشته در کنار دولت انقلابی و مسئولان برای این امر مهم تلاش کند.

یاسینی در ادامه با تأکید بر هم‌افزایی بیشتر همه بخش‌های جامعه با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان کارآمد کشور، بیان کرد: رسانه‌ها و در رأس آن صدا و سیما باید ضمن تبیین و تشریح مسئله تولید ملی و گشایش اقتصادی، عموم مردم و مسئولان را متوجه اهمیت آن کنند چرا که کلید حل مشکلات اقتصادی و عبور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی رونق تولید ملی است.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در پایان تحقق شعار سال را با عنایت به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری، ایجاد سیاست‌گذاری صحیح و اصولی توسط دولتمردان دانست و اظهار امیدواری کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، رسانه‌ها نیز رسالت خود در این سیاست‌گذاری‌ها را به درستی ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha