توزیع 20 هزارپرس غذای گرم در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4047912
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

توزیع 20 هزارپرس غذای گرم در سیستان‌وبلوچستان

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با همت جهادگران بسیجی 20 هزار پرس غذای گرم در سطح استان سیستان وبلوچستان طبخ و در طول ماه مبارک رمضان بین روزه‌داران توزیع می‌شود.

ارسالی// توزیع 20هزارپرس غذای گرم در سیستان وبلوچستان

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، گفت: در راستای گرامیداشت ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی سخت مردم و نیازمندان جامعه به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا، بسیج سازندگی سپاه سلمان استان رسالت و وظیفه خود دانسته تا در ماه میهمانی خداوند به یاری و کمک نیازمندان بشتابد.

وی با اشاره به این مطلب که باز کردن گره کوچکی از گرفتاری و مشکلات مردم تا اندازه‌ای می‌تواند امید آفرینی را در جامعه تزریق کند، افزود: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بار دیگر با هدف خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان آستین همت خود را بالا زده‌اند و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور در بیش از ۱۰۰ آشپزخانه در سطح استان تعداد ۲۰هزار پرس غذای گرم را طبخ و بین روزه داران و نیازمندان به ویژه در حاشیه شهرها توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی بعد از افطار، اجرای طرح نذر نان و نمک مهدوی، توزیع بیش از هزار و صد بسته معیشتی، را از دیگر برنامه‌های اجرایی این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان بر شمرد.

این مسئول تصریح کرد: اقدامات بسیج سازندگی با حفظ شأن و کرامت انسانی و به منظور ارائه خدمات بی منت به محرومین و نیازمندان اجرا و دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha