فرصت خدمت مسئولان در سایه ایثار و فداکاری خانواده شهدا
کد خبر: 4049233
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

فرصت خدمت مسئولان در سایه ایثار و فداکاری خانواده شهدا

فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی گفت: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا و خانواده جانبازان باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شده و فرصت خدمت را برای فرماندهان و مسئولان فراهم کرده است.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار حسین الماسی، فرمانده تیپ نیروهای مخصوص110 سلمان فارسی، شامگاه 23 فروردین در دیدار با خانواده‌های شهیدان والامقام محمدنور رجبیان، عزیزالله توحیدی بزی و خانواده‌های جانبازان غیور، بختیار بامری، حبیب الله سالاری و حبیب ظهوری، گفت: خون شهیدان و صبر خانواده‌های این عزیزان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است و روحیه، صبوری و بردباری جانبازان امنیت ستودنی است.

وی امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهداء و جانبازان دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهداء والامقام، جانبازان غیور جمهوری اسلامی که با از خود گذشتگی آنان حاصل شده است.

الماسی در پایان گفت: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهداء و خانواده جانبازان باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شده و فرصت خدمت را برای فرماندهان و مسئولان فراهم کرده است.

انتهای پیام
captcha