برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی در طارم
کد خبر: 4055023
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
همزمان با ماه رمضان محقق شد

برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی در طارم

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با همکاری موسسه فرهنگی قرآن بعثت آب‌بر، کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی (طلاق و تحکیم بنیان خانواده) در شهر آب‌بر برگزار کرد.

روخوانی و روان‌خوانی در طارم

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان طارم، دوره روخوانی و روان‌خوانی را اولین مرحله یادگیری قرآن‌کریم عنوان کرد و افزود: دوره‌های آموزشی در ابتدا پیش‌نیاز آموزش سطوح بالاتر قرآن محسوب می‌شود؛ از این‌رو متقاضیان در بدو امر مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی در سطوح بالاتر آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

در ادامه منوچهر شعبانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: هدف از برگزاری کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم، ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و فراهم کردن مقدمات لازم جهت آموزش‌های تخصصی در سطوح بالاتر در بین جوانان و نوجوانان بود.

گفتنی است به قید قرعه جوایزی به 5 نفر از برندگان مسابقه امر به معروف و نهی از منکر که در ماه مبارک رمضان انجام گرفته بود اهداء و از همسر شهید ذکر علی بهرامی از شهدای 8 سال دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر و جوایزی به رسم یاد بود تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha