تشریح جزئیات انهدام باند اشرار مسلح در کرمان + عکس
کد خبر: 4073568
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

تشریح جزئیات انهدام باند اشرار مسلح در کرمان + عکس

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ادامه عملیات‌های جان برکفان نیروی انتظامی استان در برخورد با گروه‌های قاچاق مواد مخدر، باند ۶ نفره در استان منهدم و دستگیری باقی‌ مانده این باند در استان‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، امروز، ۴ مردادماه در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی در خصوص جزییات انهدام باند ۶ نفره اشرار مسلح و شهادت شهید برزگرپور پرداخت و گفت: در ادامه عملیات‌های جان برکفان نیروی انتظامی استان در برخورد با گروه‌های قاچاق مواد مخدر، شب گذشته نیروهای پلیس با گروهی از اشرار که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان‌‌های مرکزی کشور را داشتند درگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این درگیری ۶ نفر از اعضای باند شرارت به هلاکت رسیدند و سه قبضه سلاح جنگی، مقادیر زیادی مهمات جنگی، سه دستگاه خودرو و نزدیک به ۷۰۰ کیلو موارد مخدر از این اشرار کشف و ضبط شد، گفت: دستگیری و برخورد با بقیه این باند در استان‌های دیگر در دستور کار قرار دارد و قطعاً با باقی‌مانده این باند در استان‌های همجوار در آینده نزدیک برخورد می‌کند.

سردار ناظری وفور سلاح و مهمات در دست اشرار را مشکل ساز دانست و گفت: این افراد، تعدی به ماموران، قتل، سرقت‌های مسلحانه، اعمال مجرمانه، حمل و جابه‌جایی مسلحانه مواد مخدر را در سوابق مجرمانه خود داشتند و به عنوان یک باند سازمان یافته در شرق و جنوب شرق کشور ایجاد ناامنی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: انتظار ما این است کسانی که به ماموران تعرض می‌کنند با قاطعیت در محل جرم برخورد شود و نیاز به قوانین بازدارنده در این حوزه وجود دارد که امیدواریم تصویب و اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای ناجا با کسانی که ایجاد ناامنی می‌کنند برخورد قاطعانه و قانونی خواهند داشت، گفت: در عملیات شب گذشته سردار سرتیپ دوم علی برزگر‌پور به شهادت رسید. این شهید از نیروهای شجاعی بود که در عملیات‌ها نقش محوری داشت و جان خود را برای امنیت و آسایش مردم تقدیم کرد.

سردار ناظری گفت: مراسم تشییع پیکر شهید برزگرپور ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۵ مردادماه در حسینیه ثارالله کرمان به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود و پیکر این شهید در جوار مزار مطهر شهید سلیمانی آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha