توجه به مقوله جهاد تبیین برای تولید محتوای فاخر در دستور کار است
کد خبر: 4083693
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

توجه به مقوله جهاد تبیین برای تولید محتوای فاخر در دستور کار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تأثیرگذاری حداکثری و قابل توجه جهاد تبیین را با تولید محتوای فاخر و ارزشمند قابل تحقق دانست.

رضا قاسمیان معاون سیاسی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، ۱۵ شهریورماه، در نشست برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار کرد: گنج دفاع مقدس یک پتانسیل ویژه برای کشور محسوب می‌شود که باید برای پیشرفت استان اردبیل به این موضوع مهم، توجه ویژه کرده و بهره‌برداری حداکثری انجام شود.

وی افزود: تأثیرگذاری حداکثری و قابل توجه جهاد تبیین با تولید محتوای فاخر و ارزشمند محقق می‌شود و این موضوع تنها محدود به سخنرانی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی یک اتفاق پربرکت است که باید از این فرصت برای تأثیرگذاری حداکثری به‌خصوص در دانشگاه‌ها استفاده شود.

قاسمیان بیان کرد: هرگونه رفتار منفی در ادارات، باعث تأثیر منفی در جامعه می‌شود که لازم است کارمندان ادارات در حوزه خدمت به ارباب رجوع، توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام
captcha