آماده‌سازی ۱۴ پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر در مشهد
کد خبر: 4087801
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

آماده‌سازی ۱۴ پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر در مشهد

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از آماده‌سازی ۱۴ پارکینگ موقت در ایام پایانی صفر خبر داد.

پارکینگ موقتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدجلال‌الدین حسینی‌ واعظ،  مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد اظهار کرد: با توجه به ‌پیش‌بینی حضور میلیونی عزاداران در ایام سوگواری در جوار مضجع منور رضوی تأمین پارکینگ موردنیاز در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: بر همین اساس ۱۴ پارکینگ موقت با ظرفیت حدود ۲۵۰۰ خودرو در کنار ۳۷۰۰ فضای پارک موجود در پارکینگ‌های دائم به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد ادامه داد: برای آماده‌سازی این پارکینگ‌ها زیرساخت‌های لازم شامل مسطح ‌سازی سطوح و خط‌کشی، تأمین و تجهیز سامانه‌های مدیریت پارکینگ و سامانه‌های نظارت تصویری جهت تأمین امنیت خودرو توسط همکاران در شرکت تات و همکاری مناطق و سازمان عمران فراهم‌ شده است.

حسینی‌ واعظ تصریح کرد: همچنین تلاش شده است با نصب آویز و بنر اطلاع‌رسانی و استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب استفاده از پارکینگ‌ها برای زائران و مجاوران تسهیل شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شامل نیروهای اجرایی و فناوری و امور مشترکین در آماده‌باش کامل قرار دارند و پاسخ‌گویی به شهروندان نیز با شماره‌گیری ۳۱۲۹۸۴۸۴ انجام می‌شود.

حسینی‌ واعظ به همکاری با سایر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۵۶ نفر از پارکبانان این شرکت با بهره‌گیری از اطلاعات و آموزش‌های لازم در ایجاد انضباط ترافیکی با پلیس راهور در ایام پایانی صفر همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha