تبلیغات اسلامی سیستان‌و‌بلوچستان اقدامات تروریستی در زاهدان را محکوم کرد
کد خبر: 4089585
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

تبلیغات اسلامی سیستان‌و‌بلوچستان اقدامات تروریستی در زاهدان را محکوم کرد

تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و تشکل‌های وابسته این نهاد درباره اتفاقات هشتم مهرماه زاهدان با صدور بیانیه‌ای اقدامات تروریستی را محکوم کردند.

سازمان تبلیغات اسلامی سیستان‌و‌بلوچستان اقدامات تروریستی در زاهدان را محکوم کردبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، در بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و تشکل‌ها آمده است: در روزهای اخیرشاهد حوادث دردناکی همچون شهادت چندین نیروی مدافع امنیت و تخریب اموال عمومی در سطح استان بوده‌ایم و نقطه اوج این اتفاقات در شهر زاهدان رخ داده است.

این بیانیه می‌افزاید: این افراد آشوبگر به بهانه‌های واهی برای رسیدن به اهداف شوم خود، بویژه در حوزه برهم زدن وحدت، آرامش و امنیت در تلاش هستند و کشته شدن افراد و یا از بین رفتن اموال بیت المال برایشان اهمیت ندارد، این درحالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه شرع اسلام بنا شده و دارای قوانین و مقررات بوده و هرگونه موضوعی را باید از طریق قانونی پیگیری و مطالبه کنیم.

در بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و تشکل‌های وابسته این نهاد آمده است: ضمن اعلام انزجار از این حوادث و اتفاقات اخیر و محکومیت این وقایع، تأکید می‌شود آنچه که مسلم است این افراد آشوبگر، از مردم نبوده و تفکرات و برنامه های غرب و دشمنان این مرز و بوم را دنبال می‌کنند، باید حساب افراد مطالبه گر را از آشوبگران جدا دانست.

در بخشی از این بیانیه ذکر شده است: مردم ضمن حفظ آرامش و تحکیم وحدت، همه باید هوشیار باشند تا آشوبگران نتوانند وحدت و انسجام و امنیت جامعه را تحت تاثیر قرار داده و تمامی مطالبات نیز باید از مسیر قانونی خود مورد پیگیری قرار گیرد.

در بخش پایانی این بیانیه مطرح شده است: بحث مطالبه گری با موضوع تخریب اموال عمومی، کشتن افراد، حمله به نهادهای امنیتی و خدماتی فرق دارد و براین اساس از قوه قضائیه و مسئولان امنیتی، پیگیری ویژه و برخورد قاطع قانونی با متخلفان را خواستاریم.

انتهای پیام
captcha