برقراری آرامش کامل در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4089714
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

برقراری آرامش کامل در سیستان‌وبلوچستان

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: آرامش کامل در استان برقرار است و هیچ مشکل امنیتی نداریم بسیاری از اشرار دستگیر و تعدادی هم شناسایی شده‌اند که بزودی اعترافاتشان پخش می‌شود.

همایش سران طوایف، علما و معتمدان شیعه و سنی در زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار محمد کرمی در همایش سران طوایف، علما و معتمدان شیعه و سنی در زاهدان افزود: در جنگ شناختی که دشمن در دستور کار قرار داده، هدف فریب دادن اذهان مردم است، تسلط بر ذهن مردم و هدایت آنها برای آنچه خود می‌خواهند اولویت دشمن است.

وی بیان کرد: در حوادث روز جمعه زاهدان تعدادی از اشرار مسلح دستگیر شدند در بین آنان افرادی بودند که از استان دیگری آمده بودند و این افراد اموال عمومی، خودروهای امدادی، آتش نشانی و آمبولانس را آتش زدند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: خسارت‌هایی که در حوزه عمرانی و ایجاد احساس نا امنی که در بین برخی از افراد در سیستان و بلوچستان وارد شده قابل تامل است و ما بدون هیچ اغماضی با این افراد برخورد خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا امت اسلامی در کنار یکدیگر جمع نشوند به همین دلیل سعی در ایجاد تفرقه و ناامنی در سطح جامعه و در بین کشورهای اسلامی دارند.

سردار کرمی بیان کرد: اگر امنیت نباشد قطعاً اقتصاد، توسعه، پیشرفت و علم آموزی وجود نخواهد داشت و باید مراقبت کنیم که دشمنان در صفوف ما رخنه نکنند.

وی  افزود: در قضیه چابهار خوشبختانه مردم هوشیار بودند و اجازه فتنه‌گری به آنان داده نشد و البته کسانی که دستگیر شدند در این حوادث از شهروندان چابهار نبودند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اگر کسی مطالبه به حقی داشته باشد بانک و مدرسه آتش نمی‌زند گفت: بانک، آمبولانس برای خدمت برای مردم است و این تجهیزات و دستگاه‌ها پس از تلاش‌های فراوان به استان ما آمده است و حتی اموال و دارایی مردم را هم به آتش کشیدند.

انتهای پیام
captcha