دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4090605
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه گفت: دوره تربیت مربی حفظ قرآن ویژه مربیان قرآنی استان با هدف شناسایی و تربیت نیرو‌های مستعد به‌منظور تدریس در دوره‌های آموزش حفظ برگزار می‌شود.

پیمان سلیمی اتحادیه قرآنی کرمانشاه

پیمان سلیمی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن خبر داد و اظهار کرد: این دوره با هدف شناسایی و تربیت نیرو‌های مستعد در استان به‌منظور تدریس در دوره‌های آموزش حفظ قرآن برگزار می‌شود. زمان ثبت‌نام و برگزاری دوره نیمه دوم آبان‌ماه خواهد بود.

وی بر روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس یکپارچه و نظام‌مند حفظ قرآن تأکید کرد و افزود: با برگزاری این دوره مربیان با فنون و روش‌های نوین علمی و تخصصی تدریس و آموزش حفظ قرآن همچنین روش‌های جذب علاقه‌مندان به حفظ قرآن آشنا می‌شوند.

سلیمی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا آموزش حفظ براساس نظامی یکپارچه و هماهنگ اجرا شود و تحقق این امر نیازمند برگزاری دوره‌های آموزشی است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: حفظ قرآن از راه‌های بالا بردن معنویت جامعه است و باید در کنار توجه به مفاهیم و مضامین آیات انجام شود.

انتهای پیام
captcha