توزیع بیش از ۱۹ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان گچساران
کد خبر: 4098240
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

توزیع بیش از ۱۹ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در قالب رزمایش مؤمنانه تاکنون در ۱۹ مرحله بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بین افراد نیازمند توزیع شده است.

سیدحمزه محقق‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، سیدحمزه محقق‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران روز گذشته، 17 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سپاه در تمام صحنه‌ها و سازندگی‌ها در حوزه‌های مختلف حضوری فعال دارد و همیشه یاور و خادم مردم است.

وی بیان کرد: در قالب رزمایش مؤمنانه تاکنون در ۱۹ مرحله بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه این شهرستان بین افراد نیازمند توزیع شده است.از این میزان در سال‌جاری نیز یک‌هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج، روغن، رب گوجه، شکر و حبوبات در دو مرحله ۷۰۰ و ۵۰۰ بسته توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی امسال ۸ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال بوده، تصریح کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها ۷ میلیون ریال است که توسط گروه جهادی توزیع شده است.

محقق‌زاده ابراز کرد: امسال نیز با هدف کمک به اقشار کم برخوردار در سه نوبت جمعا ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد به ارزش یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال توزیع شد.

وی یادآور شد: امسال ۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعم از کیف، دفتر، قلم، مداد رنگی و جامدادی بین دانش‌آموزان نیازمند و ۱۵ قلم کیت آزمایشگاهی به ارزش یک میلیارد ریال به مدارس، توزبع ۶۰ بسته آموزشی، ورزشی و فرهنگی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین مدارس کم برخوردار شهری و روستایی گچساران توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ابراز کرد: از دیگر اقدامات این نهاد در سال‌جاری می‌توان به پرداخت ۸ میلیارد ریال وام خود اشتغالزایی اشاره کرد.سپاه همواره لبیک گویان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و از جان و دل برای خدمت به ایران اسلامی و مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha