خانواده‌های شهدا برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز باشند
کد خبر: 4102705
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

خانواده‌های شهدا برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز باشند

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خانواده شهدا باید برای ادامه راه شهیدان، جانبازان و ایثارگران، حفظ و تقویت فرهنگ ایثار، مقاومت و جهاد پیشتاز و پیش قراول باشند و ضرورت دارد همه این مسیر پرافتخار را دنبال کنیم.

دیدار آیت الله محامی با مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را توفیقی بزرگ دانست و افزود: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم و به هر میزانی که در این مسیر تلاش کنیم هنوز هم جای کار وجود دارد.برای این هدف کم کاری‌هایی صورت گرفته است.
 
امام جمعه زاهدان افزود: خانواده شهدا باید برای ادامه راه شهیدان، جانبازان و همچنین حفظ و تقویت فرهنگ ایثار، مقاومت و جهاد پیشتاز و پیش قراول باشند و همه ما نیز باید این مسیر پرافتخار را دنبال کنیم.
 
آیت‌الله محامی کار بنیاد شهید و امور ایثارگران را از جهات مختلف مهم بیان کرد و دستیابی به توفیقات روز افزون را برای خادمان به شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های عزیزشان از خداوند متعال مسئلت کرد.
 
همچنین در ابتدای این دیدار محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پیرامون وقایع اخیر استان پرداخت.
انتهای پیام
captcha