کمک ۱۰ میلیارد تومانی مردم آوج به نیازمندان
کد خبر: 4116490
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

کمک ۱۰ میلیارد تومانی مردم آوج به نیازمندان

رئیس کمیته امداد آوج گفت: مردم نیکوکار و خیر آوج از ابتدای سال جاری تا پایان آذر بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان شهرستان آوج کمک کرده‌اند.

کمک به مردم

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین؛ قربانعلی ملاحسنی، رئیس کمیته امداد اداره آوج، با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌های مختلفی را برای امدادرسانی به نیازمندان و محرومان دارد، گفت: کمک‌های اهدایی در این طرح‌ها براساس نیّت خیران برای محرومان صرف می‌شود.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار و خیر آوج از ابتدای سال جاری تا پایان آذر بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان شهرستان آوج کمک کرده‌اند. از این مزان کمک مردمی بیش از سه میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در ۱۰ مرکز نیکوکاری و بیش از ۳۹۵ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در چهار هزار و ۲۷۸ صندوق صدقه بوده است.

این مسئول افزود: همچنین دو هزار و ۶۵۱ حامی بیش از دو میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان به ۳۲۱ فرزند محسنین و ۷۴ فرزند یتیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدا کرده‌اند که کمک‌های نقدی را به طور مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز کرده‌اند.

وی بیان کرد: مجموع کمک‌های مردمی در بخش آوج بیش از پنج میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان بوده که بیش از دو میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان در ۶ مرکز نیکوکاری، بیش از ۱۹۸ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در دو هزار و ۸۰۲ صندوق صدقه و بیش از یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان کمک یک هزار و ۳۹۴ حامی به ۱۶۶ فرزند محسنین و ۳۷ فرزند یتیم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آبگرم بیش از ۱۹۷ میلیون تومان صدقه واریزی مردم در یک هزار و ۴۷۶ صندوق صدقه و بیش از ۸۳۶ میلیون تومان در چهار مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره آوج خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان کمک یک هزار و ۲۵۷ حامی به ۱۵۵ فرزند محسنین و ۳۷ فرزند یتیم بوده که در نتیجه مجموع کمک‌های مردمی در این مدت بیش از چهار میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان بوده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۴*۸۸۷۷* به نیازمندان آوج و کد مهربانی # ۰۲۸۲*۸۸۷۷* به نیازمندان آبگرم اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha