اعزام تیم‌های منتخب تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان‌و‌بلوچستان به رقابت ملی
کد خبر: 4117770
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

اعزام تیم‌های منتخب تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان‌و‌بلوچستان به رقابت ملی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان گفت: دو تیم تخصصی منتخب مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به مرحله کشوری اعزام شدند.

محمدهادی طهرانی مقدم مسئول سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان امروز، 8 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: یکی از اقدامات اساسی سازمان فضای مجازی بسیج برای ایجاد هم‌افزایی شبکه مردمی فعال و مولد در حوزه فضای مجازی است.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در تهران از 9 تا 11 بهمن ماه برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: در مرحله نهایی، ۱۱۸ تیم و ۶۰۰ شرکت‌کننده از سراسر استان‌های کشور به رقابت می‌پردازند و سهم سیستان و بلوچستان در این رقابت ۲ تیم برگزیده در بخش‌های پویانمایی و بازی در قالب ۷ نفر به سرپرستی معاونت متنا سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان است که در این مرحله با سایر استان‌ها به رقابت می‌پردازند.
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان تفاوت برگزاری مسابقات امسال با سنوات گذشته را در حضور ۷۲ ساعته شرکت‌کنندگان در این رویداد ملی دانست که طی آن، یک ورکشاپ آموزشی برای اعضای شرکت‌کننده در این رویداد قبل از شروع مسابقه گذاشته خواهد شد.
 
طهرانی مقدم افزود: در آیین اختتامیه این رویداد ملی علاوه بر تجلیل از برگزیدگان نهایی هر بخش، برترین‌های فضای مجازی کشور نیز معرفی و تقدیر خواهند شد.
 
یادآور می‌شود، مرحله استانی این رویداد توسط سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در آبان ماه سال جاری با حضور ۲۰ تیم در قالب ۷۲ نفر در مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام
captcha