پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان گشایش یافت
کد خبر: 4118114
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان گشایش یافت

پانزدهمین نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارخانه فردوسی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، عبدالرضا سهرابی، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز، نهم بهمن‌ماه در جریان پانزدهمین نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه هر ۳۱ استان کشور در این جشنواره شرکت کردند و سیستان و بلوچستان موفق شد رتبه اول این جشنواره را در زمینه کیفیت و کمیت کسب کند.
 
مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آثار خوب ارائه شده در این نمایشگاه نشان دهنده این است که هنرمندان با عشق و ذوق به این موضوع و حوزه هنر پرداختند و این مهم نشان از نگاه کلان به ایران و اسلام است.
 
سهرابی با بیان اینکه ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زاهدان، گفت: این نمایشگاه از هفتم بهمن‌ماه در تهران و همزمان در ۱۱ استان کشور آغاز به‌کار کرد که در شهر تهران به مدت ۲۰ روز و سایر شهرها با توجه به استقبال صورت گرفته و مصلحت اندیشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همان شهر برپا خواهد بود.
 
یادآور می‌شود، نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی‌فجر با عنوان «تجسم‌ هنر» در استان سیستان و بلوچستان با حضور ۱۳ هنرمند و ۵۰ اثر تجسم‌هنر امروز، 9 بهمن با حضور مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارخانه فردوسی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.
انتهای پیام
captcha