دیدار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان‌و‌بلوچستان با خانواده شهدای امنیت
کد خبر: 4118246
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

دیدار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان‌و‌بلوچستان با خانواده شهدای امنیت

مدیرکل بازرسی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان و بلوچستان روز گذشته از خانواده‌های شهدای امنیت استان دیدار و دلجویی کرد.

دیدار مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام با خانواده شهدای امنیت سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان، سردار حسین‌آبادی، مدیرکل بازرسی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در دیدار با خانواده شهدای امنیت در حوزه سیستان و بلوچستان، گفت: دشمن همواره به‌دنبال آشوب در کشور بوده است، دشمنان ایران اسلامی بر این عقیده بوده‌اند که جمهوری اسلامی ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید.
 
مدیر کل بازرسی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: خوشبختانه با همت مردم و از خودگذشتگی شهدا دشمن در رسیدن به هدف خود ناکام مانده است، شهدای اخیر مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند تا مردم در آسایش باشند.
 
مصطفی حیدری، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز، گفت: یاد شهدا همیشه در ذهن مردم زنده خواهند ماند و ما قدردان خون شهدا هستیم. 
 
در این دیدار خانواده‌های شهدا از خاطرات قبل از شهادت و به رشادت‌های آنها اشاره داشتند و اینکه آنها وعده شهادت خود را قبل از آن به خانواده خود داده بودند.
 
یادآور می‌شود، حضور در منازل شهدای امنیت حوزه سیستان وبلوچستان و دلجویی از خانواده معظم شهدا توسط عضو هیئت مدیره سازمان اموال و املاک، مدیرکل بازرسی ستاد، رئیس حراست اداره‌کل استان سیستان و بلوچستان و مدیر کل هماهنگی و امور استان ها انجام شد.
انتهای پیام
captcha