استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی ضروری است
کد خبر: 4118688
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی ضروری است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی، گفت: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.

عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز، 11 بهمن‌ماه در دیدار مدیران، مسئولان و فعالان ستاد دهه‌فجر استان با نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان به‌مناسبت دهه‌فجر، گفت: در دهه‌فجر امسال بیش از هزار و ۳۵۹ پروژه با اعتبار بیش از ۵ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استان آماده برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است، از اجرای برنامه‌های ویژه به همین مناسبت در شهرستان‌ها، روستاها و مدارس سراسر استان خبر داد و افزود: بصیرت‌افزایی، روشنگری، مدیریت جهادی، دشمن‌شناسی، حهادتبیین و اقتصاد مقاومتی از جمله محور برنامه‌های ستاد دهه‌فجر سیستان و بلوچستان در این ایام است.
 
صفدری با اشاره به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و انقلاب اسلامی، افزود: باید همه از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت‌ها را بازگو کنیم.
 
وی گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا کمیته‌های ۳۰ گانه دهه‌فجر استان برنامه‌های دهه مبارک فجر را ساماندهی و اجرا کنند، بر این اساس باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیطی و محله‌ای در دهه‌فجر امسال، پیام آگاهی‌بخش و بصیرت‌افزایی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان تبیین کرد.
انتهای پیام
captcha