مراسم تکریم خیّران مدرسه‌ساز سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: 4119371
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
استاندار سیستان و بلوچستان:

مراسم تکریم خیّران مدرسه‌ساز سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراسم تکریم خیّران مدرسه‌ساز سیستان و بلوچستان با حضور استاندار برگزار شد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، 13 بهمن در مراسم تکریم خیّران مدرسه‌ساز سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که با توکل بر خدا و به فصل الهی شاهد توسعه روزافزون این دیار خواهیم بود.
 
استاندار سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه خیّر بودن به معنی عشق به خداوند است چرا که غیر از عشق چیزی در این کار دیده نمی‌شود، افزود: سیستان و بلوچستان دارای مردمی متدین و جوانانی با اخلاص است که آینده درخشانی دارد.
 
کرمی ادامه داد: ساخت اذهان اهمیت زیادی دارد و احداث مدرسه مقدمه‌ای برای ساخت اذهان و برقراری عدالت در جامعه آموزشی است، وقتی‌که یک جوان یا نوجوان به‌مراتب علمی دست پیدا می‌کند شما خیّران در آن سهیم هستید، چرا که شما زمینه ارتقای آن فرد را فراهم کرده‌اید.
 
وی با بیان اینکه نیّت‌ فرد خیر برای انجام کار، یک نیّت الهی است چرا که این فرد نه تنها برای شهرت نیامده بلکه هدف او رضای خداوند است، تصریح کرد: انجام کار خیر مصداق بارز عمل صالح است چرا که این افراد از مال خود برای رضای الهی گذشتند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نعمتی که خداوند در اختیار شما خیّران قرار داده را قدر بدانید چراکه خیّر بودن عین اجرای فرمان الهی است.
انتهای پیام
captcha