لزوم نظارت فرمانداران بر نحوه توزیع آرد و سوخت در سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4119992
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
استاندار سیستان‌و‌بلوچستان تأکید کرد:

لزوم نظارت فرمانداران بر نحوه توزیع آرد و سوخت در سیستان‌و‌بلوچستان

محمد کرمی با اعلام خبر اختصاص سهمیه 5 هزار تنی به سیستان و بلوچستان گفت: اگر مشکل در سهمیه آرد نانوایی‌ها بوده باید این سهمیه افزایش پیدا کند و اگر مشکل نظارت است باید نظارت‌ها تشدید شود، فرمانداران باید بر نحوه توزیع آرد و سوخت در شهرستان‌ها نظارت جدی داشته باشند.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، 16 بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین تبریک ایام‌ الله دهه مبارک فجر و ماه پرفیض رجب، گفت: در کار و مسئولیتی که بر عهده ماست نباید تعارف با کسی داشته باشیم، همچنین اگر جایی متوجه شدیم که نمی‌توانیم به مسئولیت خود عمل کنیم باید از آن مسئولیت کناره‌گیری کنیم و به فرموده امام خمینی(ره) این امر عین عمل صالح است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های فراوانی دارد و به هیچ عنوان نباید القای فقر و محرومیت کنیم زیرا خداوند این همه ثروت به ما اعطا کرده است.

‌کرمی با اعلام خبر اختصاص سهمیه 5 هزار تنی به سیستان و بلوچستان تصریح کرد: صف نان به هیچ عنوان در استان قابل پذیرش نیست و  اگر مشکل در سهمیه آرد نانوایی‌ها بوده باید این سهمیه افزایش پیدا کند و اگر مشکل نظارت است باید نظارت‌ها تشدید شود، فرمانداران باید بر نحوه توزیع آرد و سوخت در شهرستان‌ها نظارت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها وظیفه دولت است، کار سرمایه‌گذاران را تسهیل کنید تا به سرمایه‌گذاری در این استان تشویق شود، افزود: به فضل‌الهی و با استفاده از ظرفیت‌های استان این منطقه از محرومیت خارج خواهد شد و آیندهای روشن انتظار این خطه را می‌کشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان از جوانان و نوجوانان نخبه فراوانی برخوردار است، در سفرهای بعدی مدیران باید نوآوری‌ها و کارهای جدید خودشان را در کف میدان گزارش دهند، هر جایی که مردم ورود کردند موفقیت ایجاد شد، لذا با تمام توان تلاش کنید با همکاری و همراهی مردم اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha