کمک ۳۷ میلیاردی ۳۰ هزار حامی به ایتام و محسنین قزوین
کد خبر: 4122059
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

کمک ۳۷ میلیاردی ۳۰ هزار حامی به ایتام و محسنین قزوین

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین با اشاره به کمک خیرین از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در طرح ایتام و محسنین، گفت: ۳۰ هزار و ۲۴۴ حامی بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومان به فرزندان معنویشان اهدا کرده‌اند.

ان الله یحب المحسنین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، علی قهرمانی، رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان، در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته، این نهاد، گفت: یکی از طرح‌های موفق و مورد استقبال کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح اکرام ایتام و محسنین است که اقشار مختلف در آن مشارکت دارند.

وی ادامه داد: در این طرح میزان و زمان‌بندی کمک به صورت دلخواه و با نیت و تشخیص نیکوکار است از این رو یک نیکوکار در یک ماه ۱۰ هزار تومان و نیکوکار دیگری ۱۰۰ هزار تومان به حساب فرزند معنوی اش واریز می‌کند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: در واقع نیکوکاران بنا به توان خود کمک‌ها را به شماره کارت فرزند معنویشان واریز می‌کنند و ارقام واریزی تعهدی نبود و به فراخور شرایط و تشخیص افراد متغیر است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۳۰ هزار و ۲۴۴ حامی بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومان به هفت هزار و ۵۹۴ فرزند معنویشان اهدا کرده‌اند که از این میزان بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان غیرنقدی و بیش از ۲۵ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان نقدی بوده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: بررسی کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار نشان می‌دهد که میانگین کمک ماهیانه حامیان بیش از ۱۲۴ هزار تومان و متوسط دریافتی ماهیانه فرزندان تحت حمایت بیش از ۴۹۴ هزار تومان بوده است.

وی گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۵۹۴ فرزند تحت حمایت حامیان هستند که بیشترین تعداد فرزندان در شهرهای قزوین, البرز و تاکستان هستند همچنین بیشتری تعداد حامیان نیز به ترنیت در قزوین, تاکستان و بوئین زهرا هستند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به دفاتر کمیته امداد امام (ره) مراجعه و یا از طریق سایت کمیته امداد EMDAD.IR و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha