آغاز طرح نظارت بازار ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان
کد خبر: 4124830
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

آغاز طرح نظارت بازار ویژه ماه مبارک رمضان در لرستان

رئیس سازمان صمت لرستان با اشاره به اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان، گفت: این طرح در سراسر استان از امروز هشتم اسفند شروع و تا چهارم اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

بهمن جعفری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، بهمن جعفری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، امروز، هشتم اسفندماه در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این طرح در سراسر استان از امروز هشتم اسفند شروع و تا چهارم اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال، تقاضای مردم برای خرید کالا افزایش چشمگیری می‌یابد، از این‌رو جهت ثبات و کنترل قیمت‌ها اقدام به تشدید نظارت‌ها در این بازه زمانی کرده‌ایم.

جعفری با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار نوروز تا ماه رمضان با کمک دستگاه‌های نظارتی صورت می‌گیرد، افزود: تعداد ۳۰ تیم از سازمان صمت لرستان به همراه اکیپ‌های دستگاه‌های نظارتی استان در این طرح مشارکت دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه این گشت‌ها در دو نوبت صبح و عصر و همچنین در روزهای تعطیل نیز برقرار است، تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم هرگونه تخلف را در سطح عرضه ازجمله گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار را به سامانه ۱۲۴ اعلام و یا به صورت حضوری به سازمان صمت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha