جهاد تبیین گامی برای انتقال ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید است
کد خبر: 4125515
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

جهاد تبیین گامی برای انتقال ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید است

مسئول مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی گفت: جهاد تبیین یکی از ضرورت‌های اساسی برهه کنونی است، چون گام بلندی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

جهاد تبیین گامی برای تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جدید استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر، مسئول مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی، امروز 11 اسفند در نشست هم‌اندیشی با روحانیون پیرانشهر، گفت: جهاد تبیین یکی از ضرورت‌های اساسی و غیرقابل‌چشم‌پوشی در برهه حساس کنونی به شمار می‌رود، بنابراین لازم است، در این زمینه گام برداشته شود، چون اقدام موثری برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین نسل جدید محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه، نخستین مرتبه نیست رهبر معظم انقلاب، مفهوم و اصطلاح «جهاد تبیین» را موردتاکید قرار دادند، ادامه داد: ایشان در طی سال‌های قبل بارها به دلایل مختلفی این تعبیر را به‌کار بسته‌اند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه، واژه تبیین بارها در بیانات ایشان و در مباحث متفکران انقلاب اسلامی تکرار شده است، ادامه داد: همین تکرار و تاکید بیانگر اهمیت موضوع است.

فعال‌آذر تبیین را مترادف با روشنگری، بیان حقیقت و واقعیت دانست، گفت: برای اینکه نسل جدید با انقلاب اسلامی بیش‌ازپیش مانوس شود، لازم است، با آرمان‌ها و اندیشه‌های انقلابی آشنا شود، که راه آن به طور قطع تبیین و روشنگری است.

انتهای پیام
captcha