جشن نیکوکاری در 3100 مدرسه کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4125682
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

جشن نیکوکاری در 3100 مدرسه کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه امسال با هماهنگی آموزش و پرورش سه هزار و ۱۰۰ مدرسه با نام پایگاه جمع‌آوری جشن نیکوکاری، انجام وظیفه می‌کنند، افزود: امسال در ۱۶ پایگاه سطح خیابان‌ها و میادین و ۹۶ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی جمع‌آوری خواهد شد.

رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان امروز، 12 اسفند در سخنرانی پیش از خطبه‌ نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان مستمری به خانوارهای مستمری‌بگیر تحت پوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال هزار و ۵۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد اهدا شد، افزود: این جهیزیه شامل پنج کالای اساسی  به ارزش ۴۸ میلیارد تومان بوده که به زوج‌های تحت پوشش این نهاد انقلابی اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان به تحت پوشش قرار گرفتن ۷۵ هزار خانوار کردستانی در کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: از این تعداد ۳۳ هزار خانوار دارای زنان سرپرست خانوار هستند و امسال سه هزار و ۹۰۰ فقره کمک هزینه خرید لوازم خانگی به آنان اهدا شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در اسفندماه هر سال گفت: جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های کمیته امداد استان در حمایت از نیازمندان بوده که در آستانه سال جدید در سطح کشور برگزار می‌شود و امسال نیز این جشن با شعار «هر روز عید دیگری است» برگزار می‌شود.

طوسی با اشاره به اینکه امسال با هماهنگی آموزش و پرورش سه هزار و ۱۰۰ مدرسه با نام پایگاه جمع‌آوری جشن نیکوکاری، انجام وظیفه می‌کنند، افزود: امسال در ۱۶ پایگاه سطح خیابان‌ها و میادین و ۹۶ مرکز نیکوکاری کمک‌های مردمی جمع‌آوری خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته مردم خیر و نیک اندیش این استان بیش از ۷۷میلیارد ریال به صورت نقد و کالایی به جشن نیکوکاری کمک کردند که امید می رود این میزان در سال جاری افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha