«از این خونه به اون خونه»؛ طرحی برای تأمین وسایل زندگی نیازمندان
کد خبر: 4127330
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
به همت مرکز سفره پدری اجرا می‌شود

«از این خونه به اون خونه»؛ طرحی برای تأمین وسایل زندگی نیازمندان

«از این خونه به اون خونه» عنوان طرحی است که مرکز سفره پدری برای تأمین اقلام و وسایل زندگی نیازمندان اجرا می‌کند و با نزدیک شدن به سال نو، اجرای آن ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

اهدای وسایل زندگی به نیازمندان

سجاد صادقیان، مدیر مرکز سفره پدری در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از اجرای طرح «از این خونه به اون خونه» در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: «از این خونه به اون خونه»، طرح تأمین وسایل زندگی برای نیازمندان و جمع‌آوری اقلام مورد نیاز آنها از درب منزل خیران است.

وی افزود: در این طرح، خیران از طریق تماس با مرکز برای اهدای وسایل خود اظهار آمادگی می‌کنند و بعد از تأیید مشخصات کالا، وسیله مورد نظر به خیریه‌ها، گروه‌های مردمی و نیکوکاری، NGOها و گروه‌های جهادی که با نیازمندان در ارتباط هستند، ارجاع داده می‌‎شود و آنها کالا را از خیران تحویل می‌‎گیرند و به خانواده‌های نیازمند تحویل می‌دهند.

مدیر مرکز سفره پدری ادامه داد: در این طرح، محدودیتی برای اهدای کالا وجود ندارد، اما تمام کالاها پیش از دریافت بررسی می‌‎شود تا در شأن نیازمندان باشد. به همین دلیل، کالاها و اجناس غیرقابل استفاده و مشکل‌دار، به‌ویژه اقلامی مثل لباس و مبلمان که اهدای آنها بیشتر است، پذیرفته نمی‌شود.

وی گفت: طرح «از این خونه به اون خونه» سال گذشته و همزمان با سال نو در قالب پویش برگزار شد، اما از ابتدای امسال به‌صورت دائمی در جریان بوده و به‌مناسبت سال نو، اطلاع‌رسانی بیشتری درباره آن انجام شده است.

صادقیان یادآور شد: سال گذشته، حدود سه هزار تماس در خصوص این طرح با مرکز سفره پدری انجام و بالغ بر دو میلیارد تومان اجناس برای نیازمندان جمع‌آوری شد.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha