راه‌اندازی سایت نیکوکاری در قزوین
کد خبر: 4131120
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

راه‌اندازی سایت نیکوکاری در قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از راه‌اندازی سایت www.33808.ir برای دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان اقصی نقاط استان خبر داد.

نیکوکاری

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، همت امانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) سایت امدادرسانی به نیازمندان و محرومان را با رویکرد ارتقای خدمت‌رسانی به محرومان پیگیری می‌کند، گفت: دستگیری از نیازمندان و محرومان تنها با کمک‌های غیرمردمی به سرانجام نمی‌رسد بلکه باید با حضور و مشارکت مردم در این مسیر حرکت کرد و تجربه نشان داده است که در هر موضوعی که مردم وارد شده‌اند، نتایج خوبی داشته‌ایم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه نشر دهیم، فرهنگی که براساس آن کمک به نیازمندان و صدقه دادن تنها مربوط به ثروتمندان نیست بلکه انسان‌ها به اندازه توان خود می‌توانند در این زمینه گام بردارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: وقتی یک ثروتمند به نیازمندان کمک می‌کند، شاید میزان کمک او اندکی از دارایی‌اش باشد ولی کمک سایر افراد علی‌رغم کمتر بودن از کمک ثروتمند، ارزش بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش می‌کند تا بستر این فرهنگ را هرچه بیشتر فراهم کند از این روی درگاه‌های مختلف را برای دریافت کمک‌های مردمی فراهم کرده است. سایت www.338008.ir آماده دریافت کمک‌های مردمی برای نیازمندان اقصی نقاط استان است، این سایت که ویژه استان قزوین است این امکان را فراهم کرده تا نیکوکاران از هر نقطه‌ای در کشور و حتی خارج از کشور بتوانند کمک‌های خود را اهدا کنند.

امانی یادآور شد: در این سایت ۲ امکان بسیار مهم وجود دارد، امکان نخست اینکه مخاطب می‌تواند نوع کمک خود را مشخص کند که برای چه موضوعی برای نیازمندان صرف شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: امکان دوم نیز امکان تعیین نام شهری است که مخاطب می‌خواهد کمک او برای نیازمندان آن نقطه هزینه شود، همه این موارد برای این است که این نهاد خود را به لحاظ شرعی و قانونی امانتدار مردم می‌داند.

وی اظهار کرد: تنها منابع دولتی در اختیار کمیته امداد براساس قواعد و معیارهای مشخص شده برای نیازمندان استان قزوین هزینه می‌شود ولی در کمک‌های مردمی نوع کمک و محل جغرافیایی آن براساس نیت اهداکننده صرف می‌شود.

امانی با اشاره به ویژگی‌های سایت www.33808.ir ادامه داد: پرداخت از طریق این سایت ضمن تسریع در کمک‌رسانی به نیازمندان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پیشگیری از سرقت و جلوگیری از استهلاک پولی را به دنبال دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با پرداخت کمک‌های مردمی از طریق این سایت شاهد رشد کیفی خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان خواهیم بود و برنامه‌ریزی و شفافیت هرچه بیشتر در اطلاع‌رسانی به مردم را نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha