کمک سه میلیاردی به نیازمندان قزوینی در طرح «مفتاح‌الجنه»
کد خبر: 4132273
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

کمک سه میلیاردی به نیازمندان قزوینی در طرح «مفتاح‌الجنه»

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» در قزوین، گفت: طی سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۸۳۷ بازدید از خانواده نیازمندان در طرح «مفتاح الجنه» صورت گرفت و در این بازدیدها بیش از سه میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان به آنان مساعدت شد.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین، با بیان اینکه یکی از طرح‌های کمیته امداد استان قزوین طرح «مفتاح‌الجنه» است که در این طرح به همراه خیران و نیکوکاران در منزل خانواده نیازمندان حاضر می‌شود، گفت: خیران و نیکوکاران در این بازدید ضمن اطلاع از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان وضعیت فعلی مددجویان قرار گرفته و کمک‌های لازم را ارائه می‌کنند.

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: طی سال ۱۴۰۱ در ۲۸۳۷ بازدید از خانواده نیازمندان که در طرح مفتاح‌الجنه صورت گرفت، بیش از سه میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند مساعدت شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها در مجموع ۲۱۶۰ میهمان حاضر شدند که بیش از سه میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان کمک ارائه شده غیرنقدی و مابقی کمک‌های نقدی بود که در مجموع بیش از ۳۰ هزار و ۶۳۸ نفر از مددجویان از کمک‌های نیکوکاران بهره‌مند شده‌اند.

صیادی تصریح کرد: در این میان بیشترین بازدیدها به نسبت جمعیت و شرایط منطقه در قزوین، رامند و الموت شرقی بوده که نیکوکاران کمک‌های خود را اهداء کردند.

وی اظهار کرد: طرح مفتاح‌الجنه کمک می‌کند تا افراد نیکوکار بتوانند از نزدیک در جریان مشکلات نیازمندان قرار گیرند البته یکی از برکات این طرح آن است که در حضور نیکوکاران مختلف فرصت‌های شناخت و معرفی حامیان جدید نیز فراهم می‌شود.

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا سایت www,۳۳۸۰۸.ir اهداء کنند همچنین با هماهنگی قبلی امکان حضور در طرح مفتاح‌الجنه نیز برای اقشار مختلف مردم نیکوکار فراهم است.

انتهای پیام
captcha