فعالیت‌های کمیته امداد ریشه قرآنی دارد
کد خبر: 4133293
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

فعالیت‌های کمیته امداد ریشه قرآنی دارد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تمامی فعالیت‌های کمیته امداد ریشه قرآنی دارد و خداوند بیشترین نفع انفاق را متعلق به صاحب انفاق دانسته است و باید این فرهنگ احسان و انفاق در جامعه اسلامی ترویج پیدا کند.

ان الله یحب المحسنین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در جمع صمیمی یگان ویژه استان قزوین با اشاره به اینکه امنیت مرزها و شهرها مدیون حضور سربازان ملت در نیروی انتظامی و یگان ویژه است، گفت: دو نعمت مجهول است یکی سلامتی و یکی امنیت و زمانی ما به ارزش این دو نعمت پی می‌بریم که سلامتی و امنیت ما به خطر بیفتد.

وی اظهار کرد: امنیت جامعه اسلامی به دست کسانی به خطر می‌افتد که خداوند آن را در قرآن مترفین خوانده است و آنها کسانی هستند که انفاق را فراموش کردند و امروز با توجه به آماری که از سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دست ماست، با افزایش خوبی نسبت از حضور مردم در کمک به نیازمندان و مستمندان هستیم.

ظاهری گفت: تمامی فعالیت‌های کمیته امداد ریشه قرآنی دارد و خداوند بیشترین نفع انفاق را متعلق به صاحب انفاق دانسته است و باید این فرهنگ احسان و انفاق در جامعه اسلامی ترویج پیدا کند.

انتهای پیام
captcha