کمک ۱/۵ میلیاردی خیران قزوینی در جشن گلریزان ماه رمضان
کد خبر: 4134478
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

کمک ۱/۵ میلیاردی خیران قزوینی در جشن گلریزان ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: خیران و نیکوکاران با کمک ۱/۵ میلیارد تومانی در ماه رمضان به نیازمندان در جشن گلریزان کمک کردند.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، همت امانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین، با ااشره به برگزاری جشن گلریزان در قزوین، گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به نیامندان، تبیین خدمات صورت گرفته و اطلاع‌رسانی کاستی‌های نیازمندان است و یکی از فضاهای ارائه این رویکرد در برنامه جشن گلریزان است که در ماه مبارک رمضان سال جاری این جشن همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد که در خیران و نیکوکاران به این جشن دعوت شده بودند.

وی اظهار کرد: خیران و نیکوکاران با حضور در این جشن و مشارکت در کمک به نیازمندان بار دیگر فرصت خدمت رسانی هرچه بیشتر را فراهم کردند. در این جشن خیران و نیکوکاران بیش از یک میلیارد و ۵۱۹ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کردند که از این مبلغ بیش از ۸۲ میلیون تومان برای قرض ماندگار است.

امانی ادامه داد: برخی از خیران حاضر کمک‌های خود را به صورت نقدی اهدا کرده و برخی نیز به صورت غیرنقدی، که همه این کمک‌ها در سرفصل‌های اطعام مهدوی، اکرام ایتام، جهیزیه، کمک هزینه تأمین مسکن و کمک هزینه درمانی هزینه خواهد شد. کمک‌های غیرنقدی در این جشن شامل گوشواره طلا، بیش از سه هزار پرس غذای گرم، ۱۰ تن گوجه، پنج کامیون آجر و وکالت رایگان بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای اهدای کمک‌های خود با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، سایت www.۳۳۸۰۸.ir و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* در کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha