توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان نوار مرزی ارومیه
کد خبر: 4134629
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان نوار مرزی ارومیه

فرمانده لشکر عملیاتی 3 حمزه (ع) از توزیع 500 بسته معیشتی بین خانواده‌هایی که در نوار مرزی ارومیه ساکن هستند خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان اجرا شد.

توزیع 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان نوار مرزی ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یدالله آبروشن، فرمانده لشکر عملیاتی 3 حمزه (ع)، امروز 27 فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران ارومیه، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در راستای تبعیت از امام علی(ع) برای دستگیری از ایتام، 500 بسته معیشتی، بین خانواده‌های بی‌بضاعتی که در نوار مرزی ارومیه ساکن هستند، توزیع شد.

وی منبع مالی صرف شده برای تهیه و تدارک این بسته‌های معیشتی را در مجموع، 5 میلیارد ریال عنوان کرد، گفت: در این سبد کالا اقلامی مانند برنج، مرغ تازه، رب گوجه‌فرنگی، عدس، لپه، ماکارونی، خرما و ... قرار داده شده که ارزش هر بسته 10 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی 3 حمزه(ع) با بیان اینکه منبع مالی موردنیاز برای تهیه این بسته‌های معیشتی توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی، بسیج سازندگی و خیرین تامین شده است، یادآوری کرد: توزیع این اقلام غذایی و مواد پروتئینی همگام با سراسر استان توسط این مجموعه انجام گرفته است.

انتهای پیام
captcha