کمک بیش از ۱۵۹ میلیارد ریالی هلال احمر کردستان به اقشار نیازمند
کد خبر: 4138981
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

کمک بیش از ۱۵۹ میلیارد ریالی هلال احمر کردستان به اقشار نیازمند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از کمک بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریالی حوزه داوطلبان این جمعیت به صورت نقدی و غیرنقدی به اقشار مختلف طی سال گذشته در قالب طرح‌های مختلف خبر داد.

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر کردستان، پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به خدمات ارائه‌شده جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیش از ۹ هزار نفر در سال گذشته خدمات ارائه داده است.

وی افزود: در سال قبل ۷۹۷ واحد خون برای کمک به بیماران اهدا شد.گفت: با اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای کم برخوردار، خدمات درمانی، بهداشتی، توزیع دارو و آموزش‌های امدادی به صورت رایگان ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: حوزه داوطلبان این جمعیت در سال گذشته، ۳۷ پروژه محرومیت‌زدایی و فعالیت های داوطلبی اجرا کرد و همچنین با برپایی چادر و ایستگاه‌های سلامت، ایستگاه های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی، طرح نیابت، حامیان سلامت و کرامت و برپایی سفره‌های مهربانی برای نیازمندان، خدمات ارزشمندی صورت گرفت.

وی افزود: در قالب طرح‌های فرشتگان رحمت، همای رحمت، ارمغان مهر و کاروان های سلامت، 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

جلالی تعداد خانه‌های هلال موجود در استان را ۱۱۲ مورد برشمرد و گفت: در خانه‌های هلال ۸۰ دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای ۶۹ هزار و ۴۷۸ نفر و ۳۰ دوره آموزش‌های متفرقه برای بیش از یک هزار نفر برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تعداد کل بانک امانات تجهیزات پزشکی را ۱۱ مورد عنوان کرد و یادآور شد: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده و توسط خیرین با اهدای اقلام اهدایی این امکان وجود دارد که بیماران نیازمند بتوانند از تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha