رشد ۲۴ درصدی کمک قزوینی‌ها به نیازمندان
کد خبر: 4139454
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

رشد ۲۴ درصدی کمک قزوینی‌ها به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۱۴۰۱ مردم استان قزوین بیش از ۲۲۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده‌اند که این میزان به نسبت سال پیش از آن ۲۴ درصد رشد داشته است.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، همت امانی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین، درباره وظایف کمیته امداد، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف برای یاری رساندن به نیازمندان استفاده کند.

وی ادامه داد: همه این ظرفیت‌ها مبتنی بر مشارکت مردم است چراکه این نهاد مانند پل ارتباطی میان اقشار مختلف مردم نیکوکار و نیازمندان است در واقع این نهاد به دنبال ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: این نهاد در گام نخست مردم را برای تلاش در این عرصه دعوت می‌کند تا خود مردم کمک‌ها را جمع آوری و خودشان برای نیازمندان هزینه کنند.

وی افزود: در گام بعدی برای افرادی که خود فرصت و یا شرایط حضور در این عرصه را ندارند، کمیته امداد امام خمینی (ره) فرصت خدمت‌رسانی را فراهم کرده است تا کمک‌های اهدایی را به دست نیازمندان برساند.

امانی در خصوص کمک‌های مردمی بیان کرد: طی سال ۱۴۰۱ مردم استان قزوین بیش از ۲۲۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده‌اند که این میزان به نسبت سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های نیکوکاری از طریق سایت کمیته امداد به نشانی https://emdad.ir/fa و یا از طریق سایت https://www.۳۳۸۰۸.ir برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: روش دیگر برای کمک به نیازمندان از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* است که از طریق گوشی‌های همراه عادی نیز در دسترس نیکوکاران است.

انتهای پیام
captcha