اهدای کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به ۹۰۰ نفر در قزوین
کد خبر: 4146822
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

اهدای کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به ۹۰۰ نفر در قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: سال گذشته ۹۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان قزوین هدیه ازدواج و یا کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، با اشاره به سیاست‌های کمیته امداد، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) اگرچه در سیاست‌های اجرای خود امر کمک به نیازمندان را بر عهده دارد ولی از آنجا که رویکرد فرهنگی در این نهاد مورد توجه است، یکی از برنامه‌های اجرایی کمک به ازدواج است.

وی ادامه داد: علی‌رغم محدودیت‌های منابع مالی، تلاش شده است تا با کمک‌های مختلف مردمی و منابع داخلی امداد امام خمینی (ره) در این زمینه گام برداریم که در نتیجه خدماتی را ارائه کرده‌ایم و سال گذشته با استفاده از منابع داخلی و کمک‌های مردمی ۹۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت هدیه ازدواج و یا کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: سال جاری نیز ۱۵۰ نفر از پسران تحت حمایت ۱۰ میلیون تومان هدیه ازدواج دریافت کردند که تلاش می‌شود تا با استفاده از رویکردهای مختلف، روند تشویق و کمک به ازدواج تسهیل شود.

انتهای پیام
captcha