طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4147097
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان:

طرح مهر تحصیلی در گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح مهر تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در گلستان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام مهدیان مدیر کل اوقاف گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان گلستان حجت الاسلام والمسلمین حسین مهدیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی با تدابیر ریاست سازمان امسال هم با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت و محروم و با عمل به نیت واقفان و مشارکت خیران همانند سنوات گذشته اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: طرح مهر تحصیلی در راستای رویکرد سیاست حمایتی اوقاف برای کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم است که همزمان با سراسر کشور در سال تحصیلی جدید در استان اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال انتظار است با توجه به موقوفات مرتبط و همچنین استفاده از توان خیران و متولیان موقوفات و از و مشارکت‌های مردمی و مراکز فعال افق در بقاع متبرکه این ظرفیت را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم و تمام شهرستان ها در سطح استان با تمام ظرفیت پای کار خواهند بود.

حجت‌الاسلام مهدیان توضیح داد: این بسته های حمایتی شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر اقلام و ملزومات ضروری آموزشی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و متوسطه توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند در دستور کار است، گفت: هدف دیگر اجرای طرح توسعه فرهنگ کمک به دانش‌آموزان نیازمند بوده که با کمک خیران و منابع و سرفصل ها قابل اجرا است. حجت‌الاسلام مهدیان بیان کرد: ارزش ریالی هر هربسته ابتدایی به مبلغ 5450000 ریال (معادل پانصد و چهل و پنج هزار تومان) و هر بسته متوسطه به مبلغ 5720000 ریال (معادل پانصد و هفتاد و دو هزار تومان) می باشد که نسبت به بازار از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

وی گفت: علاقه‌مندان و خیران می‌توانند جهت مشارکت و کمک در این امر خداپسندانه مبالغ واریزی را بصورت متمرکز به شماره شبا ملی (7901700000001098407030) بنام شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه واریز نمایند.

انتهای پیام
captcha