کمک ۵۳ میلیاردی مردم قزوین به نیازمندان
کد خبر: 4147849
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

کمک ۵۳ میلیاردی مردم قزوین به نیازمندان

رئیس کمیته امداد شهرستان قزوین گفت: مردم نیکوکار قزوین طی سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان به نیازمندان و محرومان مساعدت نقدی و غیرنقدی داشته‌اند.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، مسعود کلهر، رئیس کمیته امداد شهرستان، با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار قزوین در زمینه‌های مختلف، گفت: مردم نیکوکار طی سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان به نیازمندان و محرومان مساعدت نقدی و غیرنقدی داشته‌اند.

وی ادامه داد: از این میزان کمک بیش از پنج میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان صدقه پرداختی در ۳۶ هزار و ۲۱۴ صندوق صدقه بوده همچنین بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده در ۶۴ مرکز نیکوکاری بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره قزوین اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۱۷۲ حامی طی سال گذشته بیش از ۱۸ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به یک هزار و ۶۵۷ فرزند محسنین و ۴۶۵ فرزند یتیم داشته‌اند که کمک‌های نقدی حامیان به حساب مستقیم فرزندان معنویشان واریز می‌شود.

وی بیان کرد: مردم نیکوکار طی سال گذشته بیش از ۶ میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان در طرح اطعام و افطاری، بیش از ۲ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان در بحث نذر و قربانی و بیش از سه میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان در زمینه طرح احسان حسینی به نیازمندان و محرومان کمک کرده‌اند. طی این مدت بیش از ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها و بیش از چهار میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک مردمی جمع‌آوری و برای نیازمندان و محرومان جامعه هدف هر طرح صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره قزوین در ادامه گفت: کمک بیش از ۵۷۹ میلیون تومانی برای تهیه جهیزیه نیازمندان، کمک بیش از ۴۹۸ میلیون تومانی برای بهداشت و درمان نیازمندان و کمک بیش از ۳۲۰ میلیون تومانی برای تأمین مسکن نیازمندان از دیگر کمک‌های مردمی است.

وی اظهار کرد: مشارکت مردمی بیش از ۱۴۴ میلیون تومانی در کمک‌های خاص، مشارکت بیش از ۳۹۰ میلیون تومانی در کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان، کمک بیش از ۸۰۰ میلیون تومانی برای امور فرهنگی نیازمندان و کمک‌هایی از این دست را در طول سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

کلهر در پایان بیان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری به اداره قزوین کمیته امداد واقع در مینودر، روبه‌روی پمپ بنزین و یا به دفتر ستاد نادری واقع در تقاطع نادیر و بوعلی ارائه کنند. نیکوکاران می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد به نشانی www.۳۳۸۰۸.ir  و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* نیز کمک‌های خود را به صورت غیرحضوری اهداء کنند.

انتهای پیام
captcha