استفاده مناسب از بازارچه‌های مرزی آذربایجان غربی موجب توسعه اقتصادی می‌شود
کد خبر: 4151978
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

استفاده مناسب از بازارچه‌های مرزی آذربایجان غربی موجب توسعه اقتصادی می‌شود

رئیس دادگستری کل آذربایجان غربی گفت: معادن و بازارچه‌های مرزی استان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رشد و رونق اشتغال و اقتصاد استان هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره برد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با همراهی تعدادی از معاونین قضایی و مدیران کل بازرسی و زندان‌های استان، ۱۱تیر  با سردار پورجمشیدیان فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سردار خلیل‌زاده فرمانده جدید قرارگاه شهید بروجردی دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این دیدار اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در کنار حافظان امنیت برای برقراری امنیت و آرامش مردم  استان است.

ناصر عتباتی گزارش مختصری از عملکرد دادگستری استان خصوصاً اقدامات قاطع و موثر در کنترل اغتشاشات سال گذشته و برقراری امنیت ارائه و در مورد مبارزه با مفاسد نیز گفت: در مورد پرونده‌های فساد و کلان اقدامات ارزشمندی با کمک نیروهای عمل کننده صورت پذیرفته که بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: مسیر یکی است و همه سربازان ولایت هستیم و هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مردم و جلب رضایت مندی آنان و افزایش سرمایه‌های اجتماعی است.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به افزایش سرمایه‌های اجتماعی با نگاه ویژه به امر تولید و صنعت در استان پرداخت و گفت: معادن و بازارچه‌های مرزی استان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رشد و رونق اشتغال و اقتصاد استان هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره برد.

عتباتی در ادامه به برخی آسیب‌های اجتماعی استان از جمله معضل قاچاق هم اشاره و همکاری‌های دوجانبه را برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق خصوصاً در بحث مواد مخدر را خواستار شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیز در این دیدار گفت: احساس امنیت بسیار حائز اهمیت است و این امر با همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های همه نهادها میسر می‌شود.

پورجمشیدیان افزود: تعاملات و تفاهمات بسیار خوبی در استان وجود دارد که باید هم ادامه یافته و هم تقویت شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء به حل مشکلات معیشتی مردم و کمک به اشتغال و اقتصاد قشر ضعیف و کم‌برخوردار جامعه تاکید و آن را موجب بالا رفتن ضریب امنیتی استان و کشور دانست.

انتهای پیام
captcha