نابودی بنیان خانواده از اهداف اصلی دشمنان است
کد خبر: 4154989
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
امام‌ جمعه موقت زاهدان:

نابودی بنیان خانواده از اهداف اصلی دشمنان است

حجت‌الاسلام علی اکبرپور با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در تهاجم علیه کشورمان، کیان خانواده را مورد هدف قرار داده‌اند، گفت: هر چه نهاد خانواده مستحکم‌تر و با نشاط‌تر باشد جامعه اسلامی نیز با دوام‌تر خواهد بود.

نمازجمعهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، امام‌ جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه  23 تیرماه در این شهرستان گفت: دشمنان با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف، تخریب و نابودی بنیان خانواده را هدف قرار داده تا از این طریق به ایران اسلامی ضربه وارد کنند.

امام‌ جمعه موقت زاهدان در ادامه افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در تهاجم علیه کشورمان، کیان خانواده در ایران را مورد هدف قرار داده و به صراحت رابطه‌های درون و برون خانواده را مورد تاراج قرار داده است، هر چه نهاد خانواده مستحکم‌تر و با نشاط‌تر باشد جامعه اسلامی نیز با دوام‌تر خواهد بود.

اکبرپور افزود: سرمنشأ تمام زندگی‌های موفق یک زن و مادر قدرتمند است، زیرا چنین زنانی می‌توانند فرزندانی سالم و مفید به جامعه تحویل دهند، و در مؤلفه جمعیت سه موضوع دارای اهمیت است که اولین موضوع مؤثر در جمعیت، تشکیل زندگی و خانواده، مؤلفه دوم تحکیم و استحکام خانواده و مؤلفه سوم تکثیر نسل است.

وی با بیان اینکه کشوری که پیر شود مورد هجمه چپاولگران خواهد بود اظهار کرد: جامعه رو به پیری، استقامتش کاهش پیدا می‌کند و متأسفانه کشور ما به سمت پیر شدن می‌رود که باید از این مورد جلوگیری کرد.

امام‌ جمعه موقت زاهدان با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی مسلمانان و محرم نماد پیروزی خون بر شمشیر است و به طور قطع مراسم‌ محرم امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد، در پرتو اربعین؛ صلح، اخلاق‌مداری، عزتمندی و همدلی برای تحقق زندگی توأم با ایمان و سعادت برای همه انسانها مدنظر است.

اکبرپور بیان کرد: دشمنان تبلیغات زیادی می‌کنند که مردم از دین روی‌گردان شدند در حالیکه مردم در جشن غدیر به خوبی نشان دادند که چه میزان به دین و اولیای الهی اهمیت می‌دهند.

انتهای پیام
captcha