جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای رقابت استعداد‌هاست
کد خبر: 4156328
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای رقابت استعداد‌هاست

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای ارائه و رقابت استعداد‌ها است و در استان اردبیل بیش از ۲۲ هزار نفر از دانش آموزان دوره اول متوسطه در این رویداد مشارکت داشته‌اند.

کلام اله صفری مدیرکل آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، 28 تیرماه، در آیین افتتاحیه مرحله استانی جشنواره خوارزمی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی مطابق با ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش طراحی و اجرا می‌شود.

صفری گفت: توجه ویژه به تمام استعداد‌های دانش‌آموزان از جمله تاکیدات سند تحول است و در این راستا تمام ارکان تعلیم و تربیت از جمله مدرسه، معلم، والدین و ... باید با هم مشارکت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: جشنواره خوارزمی صرفا یک آزمون علمی نیست بلکه یک رویداد مهم علمی، پژوهشی، مهارتی و تربیتی است که برای جریان‌سازی و ورود به رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود. جشنواره خوارزمی بهترین عرصه برای ارائه و رقابت استعداد‌ها می‌باشد. وی افزود: در استان اردبیل از بین ۶۰ هزار دانش آموز دوره اول متوسطه بیش از ۲۲ هزار نفر در این رویداد مشارکت داشته‌اند و امروز در مرحله استانی ۱۴۴ نفر با هدف راهیابی به مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha