کمک ۳۰۰ میلیون تومانی حامیان اکرام ایتام و محسنین شهرستان کلاردشت
کد خبر: 4157725
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی حامیان اکرام ایتام و محسنین شهرستان کلاردشت

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان کلاردشت گفت: در ۴ ماهه اول ۱۴۰۲ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان برای فرزندان معنوی اهدا شده است.

عیسی احمدی زاده

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، عیسی احمدی‌زاده، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان کلاردشت گفت: در ۴ ماهه اول ۱۴۰۲ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان برای فرزندان معنوی اهدا شده است.

وی افزود: از این کمک های اهدا شده مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان نقد به صورت مستقیم به حساب فرزندان و مبلغ ۷۰ میلیون تومان در سر فصل‌های درمانی، جهیزیه، فرهنگی و لوازم ضروری منزل از سوی حامیان اهدا شده است.

احمدی‌زاده تصریح کرد: ۹۰۴ خانوار در کلاردشت تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد که از این خانواده‌ها ۱۲۸ نفر از فرزندان ایتام و محسنین هستند که ۷۹۰ نفر حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان کلاردشت با بیان اینکه خیران عزیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان، برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به نشانی ekram.emdad.ir اقدام کنند، خاطر نشان کرد: خیران، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض‌ ماندگار، سپرده‌گذاری، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و... به  کمیته امداد تحویل دهند تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha