مشارکت ۴ هزار نیکوکار قزوینی در طرح «مفتاح‌الجنه»
کد خبر: 4160007
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

مشارکت ۴ هزار نیکوکار قزوینی در طرح «مفتاح‌الجنه»

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین از اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» و بازدید بیش از ۴۰۰۰ خیر و نیکوکار قزوینی از منازل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در فصل بهار سال جاری خبر داد.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، ناصر ظاهری، مدیر کل کمیته امداد استان قزوین، با اشاره به طرح «مفتاح‌الجنه»، گفت: در طرح «مفتاح‌الجنه»، خیرین و نیکوکاران با هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارت کمیته امداد و مددکاران مربوطه به منازل خانواده‌های تحت حمایت مراجعه می‌ کنند و با استماع مشکلات خانواده‌ها ضمن دلجویی از آن‌ها، مساعدت لازم برای رفع مشکلات خانواده‌ها صورت می‌پذیرد.

وی ضمن قدردانی از حضور خیران در طرح مفتاح‌الجنه اظهار کرد: در فصل بهار سال جاری حدود ۴۰۰۰ نفر از خیرین و نیکوکاران با مراجعه به منزل مددجویان مشکلات آنان را رفع کردند. لازم به ذکر است حضور امامان جمعه و جماعت، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این طرح چشمگیر و قابل ملاحظه بوده است.

این مسئول افزود: در استان قزوین حدود ۳۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد هستند که طبق آمار از ۱۰ درصد خانواده‌ها در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ به صورت چهره به چهره توسط خیرین بازدید به عمل آمده است.

وی ادامه داد: در این دیدارها حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع نیازها و مشکلات خانواده‌های ولی نعمت هزینه صرف شده که توسط خیرین و نیکوکاران تأمین شده است.

ظاهری در پایان گفت: طرح مفتاح‌الجنه در طول ایام سال به صورت مستمر انجام می‌شود و خیرین می‌توانند با هماهنگی ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha