اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در بسیج دانش‌آموزی قزوین
کد خبر: 4170053
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

اجرای پویش «همکلاسی مهربان» در بسیج دانش‌آموزی قزوین

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین از اجرای طرح پویش «همکلاسی مهربان» و آماده‌سازی ۵ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در قزوین خبر داد.

همکلاسی مهربان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان، با تأکید بر اینکه ایجاد عدالت آموزشی از اهداف آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی است، گفت: یکی از وظایف و برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و افراد توانمند برای تهیه اسباب تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و با آبروست.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند و با آبرو شناسایی شده و در بانک اطلاعاتی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح «همکلاسی مهربان» ایجاد روحیه همدلی بین دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان برای تهیه اقلام تحصیلی دانش‌آموزان کم‌برخوردار است که این طرح هنوز پس از گذشت سال‌های متمادی مورد استقبال دانش‌آموزان قرار دارد.

رسولی‌فر خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با کمک‌های جمع‌آوری شده از دانش‌آموزان در قالب پویش همکلاسی مهربان، کمک خیرین، سازمان بسیج سازندگی و با همکاری اداره آموزش‌وپرورش ۵ هزار بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار، مداد رنگی و جامدادی به‌ارزش تقریبی ۳ میلیارد تومان آماده شده که بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha