کمک زائران اربعین حسینی به تأمین 1452 کولر و یخچال برای نیازمندان
کد خبر: 4175521
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

کمک زائران اربعین حسینی به تأمین 1452 کولر و یخچال برای نیازمندان

مراسم اهدای ۱۴۵۲ کولر و یخچال به نیازمندان خوزستان با کمک زائران اربعین حسینی امروز 23 مهرماه با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم اهدای ۱۴۵۲ کولر و یخچال به نیازمندان خوزستان با کمک زائران اربعین حسینی امروز 23 مهرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان برگزار شد.

جمال شيبه در این مراسم گفت: این اقلام با کمک زائرین اربعین حسینی و هم افزایی ریاست کمیته امداد کشور مرتضی بختیاری تهیه شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: یک‌هزار دستگاه کولر گازی و ۴۵۲ دستگاه یخچال به نیت هر عمود یک دستگاه لوازم سرمایشی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی امسال با پرداخت صدقه و کمک زائران تامین و بین نیازمندان مناطق مرزی استان توزیع می‌شود.

شیبه افزود: سال گذشته از محل جمع آوری صدقه و کمک های‌ زائران اربعین حسینی ۵۰۰ دستگاه یخچال برای نیازمندان مناطق مرزی استان خریداری شد و به واسطه کمک‌های جمع‌آوری شده، خانواده نیازمندی در مناطق مرزی استان بدون یخچال نماند.

شیبه گفت: امسال با برگزاری پویش نسیم حسینی و همراهی خیرین بسیج سپاه صداوسیما علاوه بر یخچال برای تامین کولر گازی مورد نیاز نیازمندان مناطق محروم مرزی استان برنامه‌ریزی شد و مرتضی بختیاری ریاست کمیته امداد کشور نیز در تهیه این اقلام هم افزایی و کمک کرد.

انتهای پیام
captcha