پرداخت ۱۲۶ میلیارد تومان کمک به نیازمندان در قزوین
کد خبر: 4177029
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
طی ۶ ماهه نخست امسال انجام شد؛

پرداخت ۱۲۶ میلیارد تومان کمک به نیازمندان در قزوین

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به نیازمندان و محرومان استان قزوین مساعدت شده است.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین، با اشاره به رویکرد کمیته امداد، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد اصلی خود را بر توانمندسازی مددجویان و نیازمندان قرار داده است از این روی بخش عمده کمک‌های این نهاد بلاعوض نیست و به صورت تسهیلات برای ارتقای زندگی مددجویان و نیازمندان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی و تسهیلات اشتغال از جمله خدماتی است که بخش عمده کمک‌های این نهاد را برای رفع محرومیت در جامعه شامل می‌شود.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: در این میان برخی نیازهای محرومان وجود دارد که باید با کمک‌های موردی و اورژانسی مورد توجه قرار گیرد که بخشی از این کمک‌ها در دفاتر کمیته امداد توسط مددکاران و رؤسای ادارات انجام می‌شود.

وی افزود: بخش دیگر این کمک‌ها در سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان قزوین به نقاط مختلف که براساس برنامه‌ریزی در حال انجام است، صورت گرفته تا نیازمندی به واسطه برخی مسائل و گره‌های خاص دچار بحران در زندگی نشود.

صیادی خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به ۹۱ هزار و ۸۹۱ نفر از نیازمندان و محرومان مساعدت شده که از این رقم ۵۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد امام(ره) و مابقی از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین در پایان یادآورشد: کمک‌های موردی به مثابه مُسکنی است تا مددجو بتواند در شرایط مناسب‌تری به رفع مشکلات خود بپردازد.

انتهای پیام
captcha