چهارمین جشنواره «قورمه» در مهریز برگزار می‌شود
کد خبر: 4181647
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

چهارمین جشنواره «قورمه» در مهریز برگزار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهریز از برگزاری چهارمین جشنواره «قورمه» در روزهای 24 الی 26 آبان ماه در باغ جهانی پهلوان‌پور این شهر خبر داد.

چهارمین جشنواره قرمه مهریزبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری مهریز، علیرضا مرادیان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهریز از برگزاری چهارمین جشنواره محلی قورمه در باغ جهانی پهلوان‌پور این شهرستان خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت 15 روز سه‌شنبه، 23 آبان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه میزبان علاقه‌مندان هستیم افزود: با برگزاری جشنواره قورمه در باغ جهانی پهلوان‌پور هم یک اثر تاریخی و جهانی و هم غذاهای سنتی به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری به گردشگران معرفی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار مهریز با اشاره به تجربه سه دوره برگزاری جشنواره قورمه در مهریز گفت: پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این جشنواره در دوره چهارم رقم خورد.

یادآور می‌شود قورمه یک غذای سنتی و اصیل و مقوی است که از گوشت گوسفند و پیاز تهیه می‌شود و روش‌های طبخ و نگهداری متفاوتی دارد.

انتهای پیام
captcha