رشد ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان در کشور
کد خبر: 4182126
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

رشد ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان در کشور

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه نسبت به سال گذشته در مجموع شاهد رشد ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان هستیم.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا از قزوین، حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)، در حاشیه همایش تقدیر از تشکل‌های خیریه و مردمی که ۲۴ آبان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: همایش امروز ششمین همایشی بود که در قزوین برگزار شد و در نظر داریم در تمامی استان‌ها این همایش را برگزار کنیم.

وی افزود: این همایش با ۲ هدف اساسی از جمله حمایت نظام حاکمیتی و کمیته امداد از تشکل‌های خیریه و مردمی برگزار می‌شود که در همین راستا امروز در این همایش، از کمیته امداد به عنوان راهبر خیر و احسان مؤسسات خیریه‌ و حلقه‌های میانی که در حوزه‌های مختلف دست یاری به نیازمندان می‌رسانند، تجلیل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف دوم از برگزاری این همایش ترغیب مردم برای کمک به کاهش فقر است چراکه اگر فرهنگ‌سازی کمک به نیازمندان در جامعه بیش از پیش نهادینه شود نیازهای اساسی نیازمندان از قبیل کمک به تحصیل، تأمین جهیزیه و ازدواج آسان، کمک به تأمین مسکن، کمک به ایجاد اشتغال و مشکلات درمانی رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: کمیته امداد با توجه به رسالت خود به عنوان سیاست‌گذار عرصه خیر و احسان فرصت‌هایی در اختیار خیرین قرار می‌دهد و اگر مردم نیز در امر بیشتر پای کار بیایند به نظام در رفع فقر از کشور کمک خواهد شد و همبستگی عاطفی شکل خواهد گرفت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان درباره میزان مشارکت‌های مردمی در کشور تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه نسبت به سال گذشته در مجموع شاهد رشد ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان هستیم.

انتهای پیام
captcha