خراسان جنوبی رتبه دوم اعزام زائر به عتبات عالیات را دارد
کد خبر: 4184290
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
حجت‌الاسلام پروانه:

خراسان جنوبی رتبه دوم اعزام زائر به عتبات عالیات را دارد

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: خراسان جنوبی در اعزام زائران به سفرهای عتبات عالیات بعد از قم، رتبه دوم کشور را دارد، لذا از این حیث راه اندازی دفتر نمایندگی بعثه در استان ضروری است.

به گزارش ایکنا، حجت‌‌الاسلام علی پروانه، مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، امروز یکشنبه 5 آذر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی افزود: انتخاب مسئول بعثه رهبری در فرآیندی پیگیری می‌شود که بتوان در اسرع وقت مسایل مربوط به اعزام زائران را به خوبی دنبال کرد.

وی گفت: راه‌اندازی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی تحت تأثیر شرایط کرونا و لغو سفرهای زیارتی به تأخیر افتاد اما اکنون با مساعد شدن شرایط مجوز آن صادر و نیروهای لازم تأمین خواهد شد.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری ادامه داد: خراسان جنوبی مردمانی صبور و مشتاق به سفرهای زیارتی دارد و مدیران کاروان‌ها هم به خوبی در زمینه اعزام‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به کمبود روحانی بومی کاروان‌ها در استان گفت که این موضوع در تعامل با حوزه علمیه پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام پروانه عنوان کرد: تسهیلات برای اعزام به عتبات عالیات و عمره متناسب با شرایط هر استان در نظر گرفته شده که با هماهنگی بانک‌ها و صندوق‌های مالی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی درباره سفر عمره گفت: یکی از مشکلات فعلی تأمین ارز است که تلاش می‌کنیم با قیمت مناسب تأمین و فرآیند اعزام بدون مشکل انجام شود.

انتهای پیام
captcha