۵۰۵ میلیون تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه جمع آوری شد
کد خبر: 4187476
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
در گیلان؛

۵۰۵ میلیون تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه جمع آوری شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از جمع آوری ۵۰۵ میلیون تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری سراسر استان، آمادگی دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار را دارند.

کمک به مردم غزه

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان امروز، 21 آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم استان گیلان همواره پیشگام در اهدای کمک‌های انسان دوستانه و یاری همنوعان خود بوده‌اند، اظهار کرد: تاکنون ۵۰۵ میلیون تومان کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه جمع آوری شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه نیازهای اولیه و ارسال به غزه، افزود: این هدایا به نهادهای متولی مربوطه تحویل خواهد شد که مسئولیت ارسال کمک به غزه را برعهده دارند.

اهرابی با بیان اینکه مردم نیک‌اندیش و نوعدوست به دو روش حضوری و الکترونیکی می‌توانند نسبت به کمک برای مردم غزه اقدام کنند، گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری سراسر استان، آمادگی دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار را دارند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان تصریح کرد: مردم نوعدوست استان گیلان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 6037991899957678 و یا شماره حساب 0109352176004 نزد بانک ملی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #013*8877* که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

انتهای پیام
captcha