419 اثر به جشنواره شهید چمران استان مرکزی ارسال شد
کد خبر: 4189097
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
جانشین بسیج اساتید استان مرکزی:

419 اثر به جشنواره شهید چمران استان مرکزی ارسال شد

محمدعلی آقامحمدی از برگزاری جشنواره «شهید چمران» در استان خبر داد و افزود: 419 اثر در استان مرکزی دریافت و مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است.

جشنواره شهید چمران

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید استان مرکزی، محمدعلی آقامحمدی، جانشین بسیج اساتید استان، از برگزاری جشنواره «شهید چمران» در استان خبر داد و افزود: 419 اثر در استان مرکزی دریافت و مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اساتید از زمان ابلاغ جشنواره به استان، تبلیغات گسترده جهت ارسال اثرات اساتید بسیجی و غیربسیجی در کانال‌ها، گروه‌ها و دانشگاه‌ها انجام و صاحبان اندیشه، مقالات کتاب‌ها و دیگر محصولات علمی خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کردند.

آقامحمدی گفت: پس از مهلت تعیین شده و ابلاغ به استان‌ها، این استان نیز اقدام به راه‌اندازی گروه کمیته‌های جشنواره در بستر پیام‌رسان ایتا کرد و پس کمیته‌های اجرایی و علمی و پس از آن کمیته داوری تشکیل شد.

 وی ادامه داد: در مرحله بعد اثرات رسیده به جشنواره به تعداد ۴۱۹ اثر از سامانه دریافت و گروه‌های داوری سه گانه فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی، علوم انسانی و هنر شکل گرفت و اثرات رسیده به جشنواره، تفکیک و در اختیار سرداوران قرار گرفت و مقرر شد با توجه به محصولات علمی رسیده هر گروه تعدادی داور را از بین اعضای هیئت علمی و صاحبنظران دانشگاهی دعوت، تا داوری در همه رشته‌ها انجام و ۱۵ نفر در محور کتاب، مقاله، بسته سیاستی، طرح‌های پژوهشی، راهنمایی و مشاوره و نظارت، در رشته‌های علوم انسانی و هنر، فنی و مهندسی و علوم پایه و کشاورزی و در رویکردهای مسئله محوری نیز سه نفر در کرسی‌های نظریه پردازی، راهیان علم و راهیان پیشرفت و جهادگران تبیین که حائز بالاترین امتیازها شده‌اند انتخاب و به همراه مستندات به سازمان مرکزی معرفی شوند.

انتهای پیام
captcha