دانشگاه‌ها جریان اردوهای راهیان پیشرفت را جدی بگیرند
کد خبر: 4190260
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

دانشگاه‌ها جریان اردوهای راهیان پیشرفت را جدی بگیرند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم تا دستاوردها و توانمندی‌های نظام را نمایش دهیم، گفت: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت گامی اساسی در راستای جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است که باید از سوی دانشگاه‌ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبر امیری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان

علی اکبر امیری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در این دانشگاه گفت: اردوهای راهیان پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی، ویژه اساتید و دانشجویان بوده که تاکنون در سطح این دانشگاه سه اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید دانشگاهی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب این اردوها اساتید دانشگاهی از نمایشگاه فناوری‌های هوا فضا، کارخانه تراکتورسازی سنندج، کارخانه لاستیک بارز استان بازدید کردند، افزود: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با توجه به اهمیت و نقش اساسی آن‌ها در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در ترم‌های آینده نیز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانشجویان بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی برق، کارخانجات و معادن استان به عنوان مقاصد برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویی قرار گرفته است.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری این اردوهای دانشجویی اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام امروز در خصوص ایجاد شبهه و زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند و این امر می‌طلبد برای مقابله با وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب اسلامی اقدامات اساسی صورت گیرد.

امیری، با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می‌تواند گامی اساسی در راستای تحقق این مهم باشد، اظهار کرد: نسل امروز و دانشجویان به‌ویژه در استان‌های مرزی کشور اطلاعات چندانی از دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ندارند، لذا برگزاری این اردوها ضمن آشنایی بیشتر دانشجویان با این دستاوردها، امیدآفرینی و نشاط را بین آنان توسعه خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم تا دستاوردها و توانمندی‌های نظام را نمود بیشتری دهیم، افزود: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت گامی اساسی در راستای جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است که باید از سوی دانشگاه‌ها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: تداوم بازدیدها و اردوهای راهیان پیشرفت به مراکز صنعتی در کنار امیدآفرینی می‌تواند دستاوردهای نظام را بیشتر به معرض نمایش بگذارد که از دیدگاه بنده این طرح تاکنون موفق بوده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم زمینه حضور تعداد بیشتری از دانشجویان را در این اردوها فراهم کرده و راهکار مقابله خوبی برای شبهه‌افکنی دشمنان ایجاد کنیم.

امیری در پایان گفت: آشنایی دانشجویان با چنین موفقیت‌هایی موجب امیدواری بیشتر آنان به انقلاب اسلامی شده  و با جدیت و امید به سمت حل مسائل گام برمی‌دارند و در نهایت به‌عنوان دانشجوی کنشگر انقلابی وارد جامعه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha