آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانشجویی در کردستان
کد خبر: 4192729
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانشجویی در کردستان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف دانشجویی از امروز، 18 دی در سطح این دانشگاه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ثبت‌نام در مراسم اعتکاف دانشجویی از امروز، 18 دی در سطح این دانشگاه آغاز شد.

وی به زمان برگزاری مراسم اعتکاف دانشجویی از 13 ماه رجب به مدت سه روز اشاره کرد و افزود: مراسم اعتکاف دانشجویی از ۵ تا ۷ بهمن‌ماه در مسجد حضرت امام خمینی(ره) سایت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام باید به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مراجعه کنند، بیان کرد: دانشجویان ثبت‌نامی در این تاریخ می‌توانند در مراسم اعتکاف شرکت‌ کنند.

وی یادآور شد: مراسم سه روزه اعتکاف همراه با برنامه‌های متنوع به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی و دیگر واحدهای دانشگاه برای برقراری نظم، پذیرایی و اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha